SnyggBjörnes födelsedag!

I lördags vaknade jag upp tokförkyld o med mensvärken från helvete! Jag var så ynklig, shit! Efter att irrat omkring ett tag o försökt att göra kaffe (jättesvårt, har en Nespressomaskin... stoppa i en kapsyl o tryck på knappen), bestämde jag mig att för första gången (typ) i mitt liv jobba osminkad o med glasögon.
Bara för att inte se ut som en knarkare (röda ögon), på kvällen när vi skulle fira Björne!
Nöjd över mitt modiga beslut irrar jag omkring lite till, tills jag upptäcker att bussen snart ska gå.
Jag slänger på mig stövlar o jacka å springer iväg. Vilket inte var det lättaste, då det är snorhalt o jag fick gå hukad pga värken från helvetet. Självklart så åker bussen, precis när jag e nästan framme, varför ska man ha tur för?!
Hinner iaf gå till ett av de mest livsviktiga ställen som finns, nämligen Espresso House. Glad över min latte går jag tillbaka till busshållplatsen o väntar på nästa buss.
Då slår det mig! Faaaaan, jag har ju glömt min VIKTIGA påse, innehållande livsviktiga ÖL o kvällens outfit. Inte en chans att jag skulle kunna hämta den, jag har ju nämligen en väldigt ansvarsfull position på mitt jobb, å att komma försent är inte ett alternativ. Förstå hur bitter jag var!
Som tur var så löser sig allt. Björne handlade nya öl åt mig, å jag köpte två nya outfits på jobbet.
dagen gick som vanligt på jobbet, väldigt snabbt, och trots glasögon o rinnande näsa, hade jag lika kul som vanligt!
Kl 15:00 stämplade jag ut o sprang till bussen.... NU började Björnes kväll!
Å vilken kväll det blev! Den bästa på länge, innehöll ALLT som behövs för en lyckad kväll. TACK ALLA! I <3 U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0