Lunginflammation?

Jag tror att jag har fått lunginflammation igen. Hade det för ett par år sen, å känner likadant nu som då! Bestämde igår kväll att om jag mår lika dåligt idag, som igår så skulle jag gå till doktorn.
Men när jag vaknade imorse fick jag ångest bara jag tänkte på vårdcentralen. Svetten började rinna och jag fick ännu mer svårt att andas o mer fyllekärringhosta. Kände att jag var alldeles för sjuk för att åka iväg ngnstans.
Dagen gick, å jag gjorde absolut ingenting som var ansträngande o kände mig genast mycket bättre. Vilken tur att jag inte gick till doktorn, slippa betala för ingenting o slippa hypokondrikerkänslan.
Så jag tog en promenad till Globen m lillprinsen o handla födelsepresenter till helgens 2 kalas....
Å nu sitter jag här, med tryck i bröstet, svettningar, svårt att andas o denna hemska äckliga fyllekärringhosta.
Om det inte gått över tills på måndag, då går jag till doktorn!

Kommentarer
Postat av: malin clapper

Men Kitty! Du MÅSTE gå till doktorn! Du måste vara rädd om dig hörru!

2011-02-05 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0