Jajajajaja

Asså, helt ärligt, så vet jag inte vad som har hänt! Jag är så sjukt trött! Orkar inte göra ngt alls. Bara sova typ! Herre jösses!
Idag e de typ -20grader, min stackars lilla Boo vägrar att gå ut. Kissar å poopar utanför porten, sen vill hon in igen. Funderar på att kolla efter typ små skor åt henne?!
Igår var min sista dag i senaste butiken. Ett nytt äventyr börjar på måndag. Ska bli så sjukt kul! Kan tyvärr inte avslöja ngt, då jag inte vet vad som e officiellt å inte. Men shit vad spännande o kul de ska bli!
Bara jag blir lite piggare hahahahahha, får boosta m red bull o berocca yeeeeeeeey!

Kommentarer
Postat av: malin clapper

Wooo vad spännande! Du måste berätta när du får!!

2011-02-20 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0