Semester!

Äääääntligen semester! Så skönt! Bara ta det lugnt. Ta dagen som den kommer. Idag gick min kamera sönder. Måste lämna in den o se om den går att laga. Hoppas, hoppas, hoppas!
Har hänt en del på de få dagar som gått. Det bästa var att träffa Ian igen efter 2 veckor, som han har vart i Lysekil m farmor & farfar. Goskillen! Hade saknat honom så!
Stella började semester med att ställa sig på en huggorm. Läskigt som tusan. Tur att hon inte blev biten!!!
Igår var vi på cirkus. Helt fantastiskt! Shit, vad duktiga de va! Ian fick rida på en kamel. Han var sååå stolt.
Djurskötaren erbjöd mig en ridtur oxå, men jag tackade nej.
Hahahahahahaha, hade vart kul, men kände inte för att ledas runt i manegen inför alla cirkusbesökare.
Idag ser jag ut som en kräfta! Shit, vad jag har bränt mig! Att man aldrig lär sig... suck!
Bara imorgon, torsdag, kvar nu. Sen blir det Göteborg m mina finaste! Ska bli så kul. Längtar!
7 partysugna tjejer, undrar hur det ska sluta hahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0